گالری

عکس‌های سکسی پستان‌های پریسا ساوجی مجری من و تو

بیشتر مجری‌های زن در دنیا اندام سکسی دارن و مورد توجه قرار می‌گیرن بخصوص اگر سینه‌های مجری بزرگ باشد یا چاک سینه مشخ٢ باشد. دلیل محبوبیت چنین تصاویری شهرت مجریان اسن. در سراسر دنیا عکس های سکسی و یا برهنه یا سکس دختران مجری طرفداران زیادی دارد

عکس‌ سکسی پستان‌های پریسا ساوجی مجری من و تو

عکس‌ سکسی پستان‌های پریسا ساوجی مجری من و تو


ایرانیان درباره مجری سکسی تلویزیون من و تو ۱ چه فکری دارند؟

یادداشت‌های شخصی در تویی‌تر:

wrathofvahid: این پریسا ساوجی من و تو بره کانال مجاهدین هم من می‌شینم می‌بینم. حف شوهر داره وگرنه ویزا اینگیلیس که تو جیبمه.

ArianUndead: مثل اینکه در فیسبوک پیجی وجود داره به نام «سینه‌های پریسا ساوجی»

GoLINKIN: در نتیجهٔ سرچ «سینه‌های پریسا ساوجی مجری من و تو» کیره خرم نصیبمون نشد

mame_parast: ملت رسما خرابِ این پریسا ساوجی هستن

حالا چی شد که پریسا ساوجی مجری من و تو ۱ مورد توجه مجله فلونز قرار گرفت؟ باورتون نمی‌شه یک نفر با جستجوی این جمله «من عکس سکس پریسا ساوجی می‌خوام» وارد مجله ما شده!

مجله فلونز هرگز تصاویر خصوصی یا سکس کسی را منتشر نمی‌کند اما عکس‌های زیبا از این مجری موفق را می‌توانید ببینید. شهرت پریسا ساوجی پستان‌ها  و لباس‌های سکسی او است

 

104 دیدگاه برای “عکس‌های سکسی پستان‌های پریسا ساوجی مجری من و تو

  1. بازتاب: سینه های جنجالی پریسا ساوجی و حکایت همچنان باقیست | مجله فلونز :: Felons magazine

  2. بازتاب: پیشنهاد سردبیر: بهترین مطالب مجله فلونز | مجله فلونز :: Felons magazine

    • من یه بی طرفم و هیچ کس رو ندارم و هیچ دینی رو ندارم و تنها زندگی میکنم…ای کیر عرب و سیاه پوست تو کون تمام شما کوس کشا و اون اولیا حضرت خار کوستون و ای کیر سیاه تو کوس زن و بچه و مادر و خاله و عمه و تمام جد و آبادتون….بسوزید کوس کشای حرام زاده ….حرام زاده…حرام زاده…مادرتو اسرائیلی ها بگایند….بی شرف….بی ناموس…بی غیرت….دیوث…دیوث….کونی….کون ده…کوس ده….کوس زنت….کوس ننت…کوس عمت…حرامی

  3. بازتاب: دختران زیبای اسلاوی، حوری‌های زمینی برای کفار عزیز | مجله فلونز :: Felons magazine

  4. بازتاب: دوست دارين با كدوم مجری من و تو ۱ سكس کنید؟ | مجله فلونز :: Felons magazine

  5. بدبختای پسان ندیده . واقعا شما ابرو برید اخه به اینم میگین پسبان اونم باسنی که خانم پریسا ساوجی داره که همسن خرپدربزرگ منه .خاک برسرتون بدبختای جقی

  6. آخ منم هلاکه سینه هاشم خیلی وقته زیاد تو برنامه ها نیست حیف شد . اگه مال من بود شب و روز شیر می خوردم ای جوووووووووووووووووووووون

  7. خیلی دختر خوشکلیه . من زنمو بعشق اون میکنم . کردن کسشو و خوردن سینه هاشو خیلی دوسدارم . واقعا سکسیه .

  8. بابا.اینا تو اینگلیس یه مجله دارن به اسم گلیمر مدل که همش دخترای پستون بزرگ و سکسی رونشون می ده.می خوام به همون میمون های ایرانی تو اینگلیس بگم:عاشق پستونات شدم از همون روز اول اگه دسم میرسید می جویدمشون

  9. خاك برسر يكى يكى
    تون كه چشاى نجستون دنبال ناموس مردمه آب جوش جهنم نوش جونتون باشه ايشاا… نامرداى بى رگ وبى صفت.

    • افرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییینننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  10. سلام
    ببینید ما چقدر کمبود داریم که با چاک سینه سر کار میگذارندمان.به خودآییم و گول این تصاویر را نخوریم.اگر بی توجه به امور فیزیکی اندام باشیم و به این بیندیشیم که چه چیزهای گرانبهایی را از ما میگیرند (وقت و زمان که غیر قابل برگشت است) و چه نشانمان میدهند. زندگیمان بهتر شده و اجازه نمیدهیم به شعورمان توهین شود.

  11. سلام
    بدبختی بزرگ و تاریخی ما ایرانیان در همین است که تمرکزمان راا معطوف به این مسایل نموده اند و برده اند و میبرند و خواهند برد سرمایه های عظیم و گرانقدرمان را
    چه زیبا گفتند کاچال عزیز:اجازه ندهیم به شعورمان توهین کنند.

  12. بازتاب: عکسهای جدید پریسا ساوجی در سال ۲۰۱۳ | مجله فلونز :: Felons magazine

  13. پریسای پادشاهی بریتانیا پستوناش مثل kim kardashian هست کیرم هم تو ملکه بریتانیا هم تو پریسا ولی اگه دنبال جنده ی بریتانیایی پسون خشکل می گردید یه نگاهی به sophie howard بندازید آخ که چقدر می خوام sophie رو بکنم و پسوناشو بجوم راستی پریسا کیرم تو خودت و علی حضرت و زن و بچه ی علی حضرت و شوهر کیری خودت به اضافه ی این ملاها

  14. پریسا جون حق ما نیست تو انگلیس کوس بدی اون موقع این بدن نارت رو تو ایران کسی بقل نکنه و از کس و کون نکنه توش من که میگم بیا تو ایران تا من یکی یک هفنته کامل بگایم تو رو

  15. کارگردانی شبکه من و تو خیلی باهوش و حرفه ای عمل می کنه یه زمانی کیرمون شق می کرد با پریسا الان یکی دیگه رو اورده به اسم شیدا اگر دقت کرده باشید معمولا هم روزنامه های ایران رو میگه هم تو برنامه ی مشکل امروز ایران برنامه ی اقتصاد مجریه باز اگه دقت کرده باشید یه شباهتهایی با پریسا و گوگش و فرح داره این کارگردان اینگلیسیش می خواد بگه که ماگزیمم یه دختر سکسی ایرانی اینجوری باید باشه لابد بعدش می خواد بگه ماگزیمم دختر سکسی جنده ی بریتانیایی sophie dee هس ولی اخ که چقد خوب می شد هم پریسا هم شیدا هم sophie dee رو می کردم و می خوردم

  16. این را متوجه شدید که پریسا را جوری پشت میز قرار دادند که نه دوربین اون را از جلوی صورت تصویر برداری کنه و هم سینه هاش پشت مونیتور دیده نشه.آخه درسته که کس و کون خوبی داره برای کردن اما آخه اون تلویزیون چقدر خرند که قبول می کنند این روش را ٫اخه اگر دوست نداره بیاد جلوی دوربین اخراجش کنید و کس دیگه ای را استخدام کنید.روش اینها هم شبیه جمهوری اسلامی شده.

  17. Fuck pahlavi regime plus these mullas and you motherfucker who created this fucking wordpress to brainwash stupid kids and of course parisa and the creators of manoto tv.
    All of you should suck my COCK.

  18. سلام……..واقعا جایه تاسف داره که بگیم ایرانی هستیم …..فرهنگو میبینید تورو خدا زشت نیست …….اونم یه انسان درسته در بارش اینجوری حرف بزنیم ……بخدا زشته نکنید اینجوری

  19. آخ که چقدر تو کف سینه هاشم واااااااااااای ، فقط بگیری بزاری بین سینه هاش ! اصن سینه این با همه سینه هایی که دیدم فرق میکنه ، این یه چیز دیگه ! دیگه حرف از بقیه بدنش نزن که الان که دارم بهش فکر میکنم آبم داره میاد .

  20. من به عنوان پدر بزرگ ۶۸ سالتون مدتهاست که منتظرم ببینم تو نوه هایم که اینجا مطلب مینویسند کسی پیدا میشه که نوع کسش را تشخیص بده٬ که تا به امروز هیچکدومتون را ندیم که وارد باشید به تون هم حق میدم مثل زمان ما کس های مختلف ندیدید ٬ خوب دیکه منو مجبور کردید که قدم جلو بزارم و برای نوه هام روشن کنم که کسش چه نوعی است ٬به این نوع کس میگند کس تربچه ای که هم شکلش تربچه ای است و هم مزش. تقصیر خودتون بود که تشخیص نداده بودید. پدر بزرگتون رجب گوشتکوب سابق

  21. مرگ بر شما اگر ولایت فقیه و امام زنده نبود شما میخواستین چه گوهی بخورین اخه دیوث های بی ناموس . زنده باد رهبر عزیز زنده باد رهبر زنده باد رهبر عزیز

  22. اگه هر غلطی میخوین بکنین با اسم رضا و از این قبیل اسما رو روی سایت تخمی و ضد اسلامی تون نذارین مادر جنده ها

  23. یه واقعیت وجود داره پریسا اگه سینهاشم عکسش باشه انقد شخصیتو متانتش مشخصه که همه میدونن اون سینه ها متعلقه به شوهرشو بعدش بچه هاش.(امیر)بیننده

  24. بازتاب: مروری بر مجله فلونز در سال ۲۰۱۳ | جام جهانی 2014 در مجله فلونز felons.wordpress.com

قوانین ارسال نظر: مسوولیت نظرات منتشر شده تنها با نویسندگان آن است، نه با نویسندگان این وب. - معرفی شماره تماس ممنوع است. - حق ويرايش نظرات برای ناظران محفوظ است. در انت‌ها توجه داشته باش که به قول شادروان «رضا فاضلی»، هر فحشی که بدی، ۱۰ برابرش را به پدر و مادر و جد و آبادت حواله می‌دهم و ۱۰۰ برابرش را به اون محمد و علی و کل توله‌هایی که پس انداختن. حالا مختاری که هر چی دلت می‌خواد بگی

