احتمال حضور بازیگر پورنوی بریتانیایی به عنوان مجری در برنامه شبکه من و تو! تصویر

دوست دارين با كدوم مجری من و تو ۱ سكس کنید؟

حالا چی شد که این پرسش درباره مجریان من و تو ۱ توسط مجله فلونز مطرح شد؟ باورتون نمی‌شه روزانه هزاران نفر با جستجوی این جملات وارد مجله ما می‌شوند:

  •  «عکس سکس پریسا ساوجی»
  • «سکس و لز بازی مرجان و آمنه در شبکه من و تو»
  • «سکس با ندا جناب»

اگر بجای من و تو ۱ شبکه سکس ۱ ساخته میشد چی میشد؟!!! با اینکه شبکه من و تو یک شبکه پورنو نیست، اما بدلیل پوشیدن لباسهای سکسی توسط مجریان، مردم واکنشی نشان دادن که گویی پنت هاوس فارسی را می‌بینن!

نتیجه جستجوی ایرانیان: به دنبال عکس سکس یا سکسی مجریان من و تو1

نتیجه جستجوی ایرانیان: به دنبال عکس سکس یا سکسی مجریان من و تو1

برای مشخص شدن بهترین مجری زن شبکهٔ تلویزیونی من و تو 1 در نظرسنجی پاین شرکت کنید می توانید چند مجری انتخاب کنید:

135 دیدگاه برای “دوست دارين با كدوم مجری من و تو ۱ سكس کنید؟

  1. هیچکدوم این هرزه ها ارزشش رو ندارن
    همشون جندن
    مخصوصا ندا که باید هرجا میره صاحب اونجا رو راضی کنه تا برنامش رو بسازه
    ندا با اون صدای جندگیش جیغ میزنه
    آه ه ه …

  2. بریزی رو دماغ ندا پف کنه … دهن این بشر برای ساک زدن خلق شده لامصب و دماغش برای پف دادن به آب کیر ریخته شده ….

قوانین ارسال نظر: مسوولیت نظرات منتشر شده تنها با نویسندگان آن است، نه با نویسندگان این وب. - معرفی شماره تماس ممنوع است. - حق ويرايش نظرات برای ناظران محفوظ است. در انت‌ها توجه داشته باش که به قول شادروان «رضا فاضلی»، هر فحشی که بدی، ۱۰ برابرش را به پدر و مادر و جد و آبادت حواله می‌دهم و ۱۰۰ برابرش را به اون محمد و علی و کل توله‌هایی که پس انداختن. حالا مختاری که هر چی دلت می‌خواد بگی

