گالری

نقاشی های مادر و فرزند اثر «ویسنته رومرو ردوندو» نقاش اسپانیایی


اسم این نقاش برای اولین بار توسط مجله فلونز به فارسی ترجمه شده است.
به این معنی که هیچ سایت فارسی آثار هنری «ویسنته رومرو ردوندو» را منشر نکرده است

وی در سال ۱۹۵۶ در مادرید متولد شد. با توجه به کار پدرش، او در بسیاری از شهرهای مختلف در سراسر اسپانیا بزرگ شد. خانواده او زمانی به مادرید نقل مکان کرد که او ۱۵ ساله بود.
رومرو به رویای خود رسید: او وارد مدرسه عالی هنر سان فرناندو، معتبر ترین مدرسه هنر در اسپانیا – سالوادور دالی از سال ۱۹۲۲-۱۹۲۶ شد و مطالعات زیاد درباره نقاشی کرد. سال های اول، او وقت خود را اختصاص داد به مجسمه سازی، اما متوجه شد که تنها با نقاشی می تواند تمام احساس خود را نشان دهد.

ما را در توییتر دنبال کنید.

https://twitter.com/FelonsMagazine

Vicente+Romero+Redondo (1) Vicente+Romero+Redondo (2) Vicente+Romero+Redondo (3) Vicente+Romero+Redondo (4) Vicente+Romero+Redondo (5) Vicente+Romero+Redondo (6) Vicente+Romero+Redondo (7) Vicente+Romero+Redondo (8)

خوانندگان ما همچنین دوست دارند:
ما را در توییتر دنبال کنید.

https://twitter.com/FelonsMagazine

قوانین ارسال نظر: مسوولیت نظرات منتشر شده تنها با نویسندگان آن است، نه با نویسندگان این وب. - معرفی شماره تماس ممنوع است. - حق ويرايش نظرات برای ناظران محفوظ است. در انت‌ها توجه داشته باش که به قول شادروان «رضا فاضلی»، هر فحشی که بدی، ۱۰ برابرش را به پدر و مادر و جد و آبادت حواله می‌دهم و ۱۰۰ برابرش را به اون محمد و علی و کل توله‌هایی که پس انداختن. حالا مختاری که هر چی دلت می‌خواد بگی