گالری

تیم راگبی زنان دانشگاه آکسفورد برای یک تقویم خیریه برهنه شدند


برهنه شدن با هدف امور خیریه این بار به دانشگاه مشهور آکسفورد در انگلستان رسید. جایی که تیم زنان راگبی این دانشگاه برای کمک به «کمپین سلامت روانی» لباس‌های خود را درآورده‌اند.


به نوشتهٔ وب‌سایت انگلیسی دیلی-میل، تیم راگبی زنان آکسفورد، ابتدا موفقیت تیم راگبی مردان این دانشگاه را تکرار کردند و اکنون از حرکت خیریه آن‌ها در گرفتن عکس‌های برهنه برای تقویم مخصوص خودشان کپی‌برداری کردند.

تیم زنان آکسفورد برای این عکس‌های سیاه وسفید که در نقاط مختلف شهر گرفته شد تنها جوراب و کفش مخصوص راگبی به تن داشتند و دست‌هایشان را هم در موقعیت‌های خاصی قرار داده بودند تا همه بدنشان مشخص نباشد.

کاپیتان تیم، تاتیانا کاتوس، که در عکس درحال انداختن هم‌تیمی خود، دنیل یاردی، درون رودخانه است، می‌گوید: «این عکس‌ها بسیار خنده‌دار بود؛ هوا بسیار سرد بود و واقعا ارزشش را داشت.»

او که دانشجوی پی. اچ. دی حقوق است و به صورت پاره‌وقت برای دانشجویان دورهٔ کار‌شناسی تدریس می‌کند، ادامه می‌دهد: «ابتدا کمی عصبی‌کننده بود ولی پس از چند دقیقه تبدیل به یک تفریح تیمی و سرگرم‌کننده شد.»

او در پاسخ به این انتقاد که این عکس‌ها «سخیف» است نیز می‌گوید: «این حرف درستی نیست. گرفتن این عکس‌ها در حقیقت ارزش دادن به زنان قدرتمند است. چیزی که در جامعه از آن چندان استقبال نمی‌شود. این دختران ورزشکار هستند و این فرم بدنشان است که باید مورد احترام قرار گیرد.»

تقویمی که این عکس‌ها را در خود خواهد داشت شامل بازیکنان کنونی تیم راگبی آکسفورد زنان در نقاطی چون باشگاه ورزشی، کتابخانه، و اطراف شهر آکسفورد خواهد بود.

این دختران سال پیش، کمک کرده بودند تا تقویم مشابه تیم راگبی پسران دانشگاه آکسفورد فروخته شود.

الیزابت دوبو، رییس باشگاه زنان که اهل کانادا و دانشجوی اطلاعات، ارتباطات و علوم اجتماعی در مقطع پی. اچ. دی است دربارهٔ انگیزهٔ دختران راگبی‌باز برای این کار خیریه می‌گوید: «ما سال قبل وقتی به تیم مردان کمک می‌کردیم تا تقویم‌هایشان را در هنگام مسابقات بفروشند، مردم به ما می‌گفتند که «اگر تیم شما در عکس‌ها بودند، حتما یکی از آن‌ها را می‌خریدیم».»

و حالا تقویم دختران به قیمت ۱۰ پوند فروخته می‌شود و درآمد آن به کمپین «آگاهی‌رسانی درباره سلامت ذهنی» خواهد رسید.

قوانین ارسال نظر: مسوولیت نظرات منتشر شده تنها با نویسندگان آن است، نه با نویسندگان این وب. - معرفی شماره تماس ممنوع است. - حق ويرايش نظرات برای ناظران محفوظ است. در انت‌ها توجه داشته باش که به قول شادروان «رضا فاضلی»، هر فحشی که بدی، ۱۰ برابرش را به پدر و مادر و جد و آبادت حواله می‌دهم و ۱۰۰ برابرش را به اون محمد و علی و کل توله‌هایی که پس انداختن. حالا مختاری که هر چی دلت می‌خواد بگی